Discovery Channel - I Love the World ( Boom de ya da )

2009.07.26. 14:25 :: VeVa

 

-"It never gets old, huh?"
-"nope"
-It kinda makes you wanna...

-break into song?

-Yupp
-I love the mountains

-I love the clear blue sky
-I love big bridges

-I love when great whites fly
-I love the whole world, and all it's sights and sounds
Boomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada
-I love the ocean

-I love real dirty things
-I love to go fast

-I love Egyptian kings

-I love the whole world and all it's craziness
Boomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada
-I love tornadoes

-I love arachnids
-I love hot magma

-I love the giant squids
I love the whole world, Its such a brilliant place
Boomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada, BoomdeyadaBoomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada, BoomdeyadaBoomdeyada, Boomdeyada, Boomdeyada

 

 

 

"Milyen csodálatos..."
"Igen...."
-Az embernek kedve támadna...
-Dalra fakadni?
-Aha..
-Szeretem a hegyeket,
-Szeretem a tiszta kék eget,
-Szeretem a nagy hidakat,
-Szeretem az ugráló delfineket
-Szeretem az egész világot,a fényeit,és zajait,
-Boom de ya da, Boom de ya da,Boom de ya da,Boom de ya da
-Szeretem az óceánt
-Szeretem a mocskos dolgokat
-Szeretem a gyorsulást
-Szeretem az Egyiptomi királyokat
-Szeretem az egész világot,és az összes őrültséget,
-Boom de ya da, Boom de ya da,BOOM!!! de ya da,BOOM!de ya da
-Szeretem a tornádokat
-Szeretem a pókszabásúakat
-Szeretem a forró lávát
-Szeretem a hatalmas polipokat
-Szeretem az egész világot,mert olyan csodálatos
-Bom da ya da...

 

1 komment

Címkék: csak úgy kedvenc lyrics dalszövegek

A bejegyzés trackback címe:

https://withfreesoul.blog.hu/api/trackback/id/tr281269247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakedbike 2009.08.23. 08:58:34

Imádom ezt a számot.
süti beállítások módosítása